لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران توسط شرکت سرویس لوله

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چطور هر گرفتگی لوله فاضلاب را در خانه باز کنیم؟ مهم نیست که در آن اتفاق بیفتد ، آبگیری مسدود شده یک مزاحمت است. خوشبختانه ، این یک مشکل ساده است که صاحبان خانه می توانند خود را کامل کنند. در اینجا چند تکنیک وجود دارد که می تواند تقریباً در مورد هرگونه انسداد در لوله فاضلاب منزل شما ثدق می کند.


به خاطر داشته باشید که اگرچه بعضی از کارها می توانند به اندازه کافی ساده و بدون تجهیزات ایمنی انجام شوند ، همیشه بهتر است از محافظ چشم و دستکش لاستیکی استفاده کنید.

لوله بازکنی

اگر کاری از دستتان بر نمی آید یا فکر می کنید اگر خودتان کار را انجام دهید کثیف کاری می شود و یا کار به تمام نخواهد رسید بهتر است از خدمات لوله بازکنی تهران استفاده نمایید.

 

برای اطلاع از قیمت لوله بازکنی به وبسایت اتحادیه لوله بازکنی تهران مراجعه نمایید.

 

در اینجا نحوه باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی اموزش داده شده است:
 

برای وصل کردن جریان سرریز سینک از یک پارچه استفاده کنید. برای سینک های آشپزخانه دو حوضه ، تخلیه خلاف آن را که قرار خواهید گرفت مسدود کنید و کنسول را از طرف گرفتگی جدا کنید.
فنجان پیستون را روی تخلیه مسدود شده قرار دهید ، تا مطمئن شوید که دهانه کاملا پوشانده شده است.
در حالی که چوب را به طور محکم در محل خود نگه دارید ، سینک ظرف را فقط با آب پر کنید تا جام را بپوشانید. شما باید یک مهر و موم محکم داشته باشید.
از حرکات سریع ، تند و سریع و پایین به منظور رفع انسداد استفاده کنید. محوری خود را تا حد ممکن درست کنید و مهر و موم را حفظ نکنید.
پیشرفت خود را بعد از حدود شش قلم بررسی کنید. اگر مهر و موم بین سطح فنجان و سینک را بشکنید و آب تخلیه شود ، کار خود را انجام داده اید. اگر سطح آب راکد مانده است ، مهر را دوباره برقرار کرده و سعی کنید. غالباً احساس می کنید که قلاب را خالی می کنید زیرا پمپ گیر آسانتر می شود.
پس از قطع شدن قلاب ، حدود نیمی از سینک آب گرم را آب کنید تا مطمئن شوید که همه مواد زاید باقی مانده شسته شده است.

لوله جداگانه را پاک کرده و U-Pipe (Train Trap) را تمیز کنید
لوله U شکل تقریباً در هر سینک که اغلب از آن به عنوان تله تخلیه یاد می شود ، مستعد گرفتگی و ساخت است. جدا کردن آن برای تمیز کردن خوب در حال حاضر و پس از آن احتمالاً ایده خوبی است ، اما اگر تخلیه شما کند و یا گرفتگی باشد ، می تواند به ویژه مفید باشد.


آچار لوله کش و سطل خالی را بگیرید. سطل را زیر لوله U قرار دهید تا هرگونه بقایای آب یا آب آن گیر بیاید.
از آچار برای شل کردن مهره های لغزش در هر انتها استفاده کنید ، سپس هنگام نگه داشتن لوله در محل ، آنها را جدا کنید.
پس از جدا شدن آجیل های برش ، لوله را روی آن بچسبانید و آن را درون سطل خالی کنید. برای تمیز کردن ساخت داخل تله می توانید از یک برس سیمی یا مسواک قدیمی استفاده کنید. گرفتگی بزرگ با انگشتان دست شما راحت تر است ، اما مطمئن شوید که دستکش های لاستیکی پوشیده اید.
نواحی اطراف نقاط اتصال را تمیز کنید و مقداری آب گرم را از طریق لوله U بکشید تا آب آن را بشویید (به یاد داشته باشید از فشار کم استفاده کنید. تخلیه مستقیماً درون سطل شما تخلیه می شود!).
تله تخلیه را مجدداً مونتاژ کرده و اطمینان حاصل کنید که مهره ها به محکم در جای خود قرار گرفته اند.

فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی سرمایه گذاری خوبی برای هر صاحب خانه است. دامنه قیمت در هر مکانی از حدود 10 دلار برای یک فنر دستی کوچک تا بیش از 200 دلار برای یک وسیله برقی قوی تر متفاوت است. محافظت از چشم و دستکش لاستیکی ضروری برای این کار است!

به یک سطل خالی و همچنین فنر احتیاج خواهید داشت. اگر کمکی یا چراغ آویزان داشته باشید ، می توانید از تابش نوری که مستقیماً در زیر تخلیه قرار دارد استفاده کند ، اما فقط در شروع کار به شما کمک می کند.

فنر را به آرامی از زیر تخلیه و از طریق لوله تغذیه کنید. هنگامی که چند اینچ است ، دسته را بطور مداوم میل کنید تا حرکت هدایتگر را به سمت زیر تخلیه حرکت دهید. برای کار در اطراف منحنی ها و نقاط محکم آماده باشید ، اما می توانید با برخورد شدید به گرفتگی واقعی ، انسداد مجزا را حس کنید.

هنگامی که این بلوک را پیدا کردید ، چند روش مختلف وجود دارد:

سر اوگر تا حدودی از بین مانده های مسدود شده بهم خواهد خورد و چرخش اهرم دشوارتر خواهد شد. برای اطمینان از این که حالت نگه داشتن پایدار روی مهار را گرفت ، باید به راحتی میل خود را ادامه دهید و فنر را به داخل لوله ببرید ، و به آرامی آن را از تخلیه بیرون بیاورید. اطمینان حاصل کنید که سطل به اندازه کافی نزدیک است که شما مجبور نیستید تمام پیشخوان یا کف آن را بکشید تا وسایل مسدود شده را منتقل کنید.
سر اوگر با چرخش خود انسداد را از بین می برد. لنگش در ابتدا کمی دشوارتر خواهد شد ، اما به تدریج با بسته شدن قفل راحت تر می شوید. فنر را به آرامی و جلو ، بالا و پایین و همه طرفین آن کار کنید تا هرچه بیشتر شکل جمع شود.
برای یک فنر پلاستیکی اساسی (بدون میل لنگ) ، همان مراحل را دنبال کنید تا آن را به سمت انسداد هدایت کنید. هنگامی که مقاومت سختی را احساس کردید ، فنر را به آرامی پیچ کنید تا یک دستگیره محکم را روی زباله ها جمع کنید تا بتوانید آن را بیرون بکشید. اگر احساس می کنید شروع به ریزش از آوار می کند ، خیلی آهسته عمل کنید و فنر را باز کنید. برای پاک کردن کامل این بلوک ممکن است چندین بار این مرحله را تکرار کنید.

پس از قطع شدن مهار ، فنر را از زلوله بیرون آورده و آب زیادی را داخل لوله بریزید. اگر نیاز به خدمات چاه بازکنی دارید، لوله بازکنی بدون کثیف کاری امتحان نمایید.

https://unclog-drain.yolasite.com

 

http://bit.ly/2N2aFcd

https://utah.instructure.com/eportfolios/40631/Home/KHADAMATINO_COMPANY_SERVICE

http://www.webestools.com/profile-126048.html
http://journals.sbmu.ac.ir/en-me/comment/view/23952/16255/103935
https://study.mdanderson.org/eportfolios/8267/Home/khadamatino
https://canvas.instructure.com/eportfolios/92235/Home/khadamatino
https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/615/Pgina_inicial/serviceloole
https://learning.cmu.edu/eportfolios/2390/Home/plumbing_services

  • سرویس لوله