لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران توسط شرکت سرویس لوله

  • ۰
  • ۰

اکیپ حرفه ای سمپاشی سوسک ریز شرکت سرویس لوله به شما قول می دهد اگر از سمپاشی سوسک ریز آلمانی استفاده کنید کاملا تضمینی برای همیشه از شر سوسک خلاص خواهید شد. حتی اگر این حشرات از واحدهای دیگر و همسایه های شما به منزلتان نفوذ کرده باشند.


تیم حرفه ای سمپاشی سوسک شرکت سرویس لوله، کوچکترین و احتمالی ترین راه های نفوذ سوسک از سایر طبقات و واحدها را از بین میبرد و همچنین به شما مشاوره هایی بابت کارهای لازم جهت پیگشیری از نفوذ این حشرات منفور را ارائه می دهد.


هشدار: هرگز به تبلیغاتی همچون از بین بردن همیشگی سوسک ریز یا سوسک ریز آلمانی با دستگاه دورکننده صوتی حشرات اعتماد نکنید. این تبلیغات دروغی بیش نیست. این دستگاه ها محدودیت مکانی دارند و با خرید یک دستگاه به هیچ عنوان از شر سوسک های ریز در خانه خلاص نخواهید شد. باید بدانید که بهترین راه برای از بین بردن این حشرات استفاده از سمپاشی سوسک ریز آلمانی است.


سوسک آلمانی چیست؟

سوسک آلمانی گونه ای از خانواده سوسک ها هستند که جسته کوچکی دارند و بعضا به شکل سوسک ریز سیاه یا قهوه ای هم دیده می شوند که به راحتی در درزها و سوراخ ها پنهان می شوند و تخم ریزی می کنند.


این مهمانان ناخوانده که از مکان های دیگر به خانه ها نفوذ می کنند، سرعت تکثیر بسیار بالایی دارند و اگر به موقع آنها را از بین نبرید در مدت زمان کوتاهی تمام خانه را صاحب خواهند شد.


این سوسک ها همه چیز خوار هستند و هر چیزی در خانه داشته باشید میخورند و به سرعت زیاد می شوند و حجم تخم گذاریشان هم بسیار بالاست.


مهمترین مسئله برای از بین بردن این حشرات، سمپاشی آنهاست که باید توسط یک شرکت و تیم حرفه ای و آموزش دیده انجام شود.


در سمپاشی سوسک ریز آلمانی باید بصورت حرفه ای تخم و کپسول آنها اسپری شود تا تمام  راه های تکثیرشان از بین برود. همچنین حتما باید راه های نفوذشان نیز از بین برود که این کار تنها به وسیله افراد و متخصصین آموزش دیده امکان پذیر است.


چرا به سمپاشی سوسک ریز نیاز دارید؟

بیماری: سوسک های ریز آلمانی می توانند باکتری های ناقل بیماری، گسترش سالمونلا (یکی از خطرناکترین بیماری های مشترک میان انسان و حیوان)، اسهال خونی، گاستروانتریت (التهاب معده و روده) را در میان انسان ها حمل کنند. این بیماری ها بر روی بدن و پاهای این سوسک ها حمل می شوند و از طریق غذا و ظروف خانه به انسان منتقل می گردند. سمپاشی سوسک ریز کمک می کند تا کودکان، جوانان و آسیب پذیر ترین اعضای خانواده یعنی افراد مسن را در ایمنی و سلامت نگه دارید. به همین خاطر خطرات سوسک آلمانی

آسم و آلرژی: سوسک های ریز آلمانی می توانند باعث آسم نیز شوند. کودکان، افراد مسن و کسانی که دچار بیماری آسم هستند، به قطعات جدا شده پوست این حشرات واکنش نشان می دهند و بیماریشان بدتر می گردد.

سازگاری با محیط: هر چیزی در خانه در معرض خطر آلوده شدن توسط این سوسک ها است. تقریبا هر مواد آلی غذای این حشرات است و با خوردن به سرعت تکثیر و گسترش می یابند.

تکثیر و پرورش: آنها به خوبی پرورش می یابند و تنها چند سوسک در خانه کافی است تا در عرض چند هفته به صدها سوسک تبدیل شوند و خانه را از آن خود کنند.


ادامه مقاله: https://serviceloole.ir/german-cockroach-spraying/