لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران | تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران، لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان، تخلیه چاه ارزان، فوری و تضمینی

لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه تهران توسط شرکت سرویس لوله

  • ۰
  • ۰

خطرات اسید لوله بازکن

آیا می دانید استفاده از اسید لوله بازکن خطرات جبران ناپذیری مثل سوختگی چشم و پوست و پوسیده و سوراخ شدن سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان را در بر دارد؟


استفاده مکرر از محلول های شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب باعث پوسیدگی لوله ها شده و شما را وادار به پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیرات می نماید.


در این مطلب با سرویس لوله همراه باشید تا از خطرات استفاده از اسید لوله بازکن قوی مطلع شوید و بدانید که ریختن مکرر قویترین محلول لوله بازکن می تواند منجر به ضرر و زیان شدید مالی و حتی جانی برای انسان به ویژه کودکان شود.


چرا اسید لوله بازکن خطرناک است؟

اسید لوله بازکن چیست؟ اسیدها، محلول هایی هستند که با فرمول شیمیایی تهیه می شوند و قدرت بالایی در حل کردن مواد زائد داخل لوله ها دارند.


هنگامی که سینک ظرفشویی یا توالت شما مسدود شده و پر از آب فاضلاب می شود، به جای استفاده از خدمات لوله بازکنی امکان دارد وسوسه شوید که از بهترین محلول باز کردن لوله فاضلاب یعنی انواع اسید و محلول های شیمیایی استفاده کنید.


اگر چه باز کردن کردن لوله فاضلاب با اسید گاهی اوقات موثر است اما این محلول های شیمیایی و خطرناک همیشه بهترین راه حل نیستند.


در واقع تجربه به ما ثابت کرده که محلول های لوله بازکن قوی همیشه خطرات و خسارات بیشتری نسبت به فوایدشان دارند.

در اکثر این محصولات، مواد تشکیل دهنده سولفوریک یا هیدروکسید سدیم است که هر دو مواد برای انسان بسیار سمی هستند.


در صورتی که فردی در خانه شما این مواد را ببلعد، نتایج بر روی بدن می تواند خفیف باشد، از جمله آسیب طولانی مدت به مری و معده و در برخی موارد، مواد شیمیایی با دوزهای بالا می توانند کشنده باشند.


علاوه بر این، مواد شیمیایی که برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از آنها استفاده می شود، می توانند چشم و پوست را بسوزانند.


مایع لوله بازکن اسیدی باعث آسیب به لوله های فاضلاب می شود

مواد شیمیایی لوله باز کن به ویژه مارک های ارزان قیمت می تواند سیستم لوله کشی ساختمان شما را خراب کند.


محلول های اسیدی به دلیل داشتن ماده ای به نام اسید هیدروکلریک که یک ماده خورنده است، بیشتر از اینکه رفع گرفتگی لوله شما را هدف قرار دهند، باعث پوسیدگی، خراب شدن و نابود شدن لوله های پلاستیکی و آهنی فاضلاب می شوند.


ادامه مقاله: https://serviceloole.ir/dangers-drain-cleaning-chemicals